Bilder Torget Holmsund 17-18 Juni

Tänkte bjuda på lite bilder som vi tog under onsdag den 17 juni och tordag den 18 juni då vi hade försäljning av smycken på Torget i Holmsund.

Vi hade verkligen tur med vädret, solen lyste från morgon till kväll och det var näst intill helt vindstilla. Så vi kom hem alldens brunbrända eller för mig röda :-P
Vilket var helt super då vi bokat plats utomhus och utan marknadstält, då det var utanför Konsum.

Visar endast Bilder på vårat bord och bilder på mig och på Emmy http://gnistradesign.blogg.se/ (hon jag samarbetar med på marknader) då vi/jag ej fått tillåtelse att lägga upp bilder på någon annan jag tagit kort på.

Onsdag den 17 juni:



Okej, har kanske lite nackspärr... Eller var det ett nackskott...;-)

jag såg helknäpp ut i sommarvärmen!! Men vad gör man..



















Isa med lilla magen... Öh, kan det stämma, är jag bara i vecka 14?! Eller är det kanske två...






Jaha, nu har vindjackan och långbyxor åkt på för Emmy  Men klockan var ändå 18.00 så det blev lite kyligt ett tag... ;-)




Torsdagen den 18 juni





Sol sol, strålande sol!!



Lite svalka med var sin isglass...



Tack Emmy, http://gnistradesign.blogg.se/, för trevliga dagar!!
Nu har vi det vi gör med beställningar över midsommar ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0